۱۵ پاسخ

قطعا سرازین چون اولی سزارین بود

صد در صد سزارین

من طبیعی بودم چون ن همراه داشتم ن ماما خیلی بهم سخت گذشت ولی سر دومی ایشالله ماما میگیرم ک دردش کمتر باش ولی میدونی طبیعی وقتی بچه ب دنیا بیاد انگار تو نبودی زایدیی درد ندار بعدش

فقط سزارین هزار بارم برگردم به عقب بازم سزارین انتخاب میکنم

من اول طبیعی بودم.
ببین باید از کسی که تجربه هردو رو داره بپرسی .
من اطرافیان اوناییکه بنا بر هر دلیلی سزارین شدن دومی پرسیدم میگن طبیعی خیلی راحت‌تر بودن .

اولی طبیعی دومی هم اگه خدا بخواد طبیعی

قطعا طبیعی چون اولی هم طبیعی بودم راحت به کارام رسیدم
هم اینک الان دیگ بچه اولمم هس سز بشم سخت میشه برام

طبیعی

من اولی سزارین دومی هم سزارین طبیعی خیلی باید درد بکشی سزارین بعدش درد داری ولی نهایتش میگی یه عمل کردم باچند روز استراحت خوب میشم

طبیعی

من طبیعی زایمان کردم اولی رو و خیلیم خوب بود ولی اینارو مجبورم سزارین بشم

طبیعی

طبیعی

من سزارین شدم دومیم هم سزارین میشم درکل زایمان سختی های خودشو داره همه چی بستگی به شرایط بدنی خودت داره ک طبیعی راحتتر باشی یا سزارین

هنوز نزاییدم😂😂ولی سر دخترم ک زایمانم فوق العاده راحت بود ببین چ طبیعی چ سزارین همش ب بدنت و دکترت بستگی داره بعدشم زایمان کلا درد داره دیگه باید اون دردش تحمل کنی ولی من ب عقب برگردم بازم انتخابم سزارینه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نينى مامان نينى روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی