منم صد درصد سزارین
من طبیعی چون بچه اولمه و دوست ندارم بعد زایمان هم درد داشته باشم و بخاطر این دردا نتونم خیلی راحت به نینیم رسیدگی کنم و اینکه من اعتقاد دارم بدن زن طبیعتشه!
طبیعی
چون نمیخوام رد جراحی رو شکمم باشه دوران نقاهتش کمه
دوست دارم خودم زود سرپای خودم باشم تا اینکه یکی کمکم کنه
ی دکتری میگف سزارین مثل اینه ک پاشی بری تو خیابون یکی چاقو بزنه تو شکمت تا جایی ک میشه طبیعی خوبه میدونید خانما بدن زن ها قابلیت زایمان طبیعی رو داره درسته درد داره یکمی وحشتناکه ولی فرایندی هست ک هر زنی بدنش تحمل طی کردنش رو داره تا جایی ک میتونید طبیعی نی نی هاتونو ب دنیا بیارید فیزیولوژی بدن زنان قابلیتش رو داره
من زایمان اولم طبیعی دوست دارم ترجیح میدم دردمو موقع زایمان بکشم ولی بعدش بتونم زود سرپا شم و به خودمو بچه برسم
طبیعی
من طبیعی
چون دیدم اکثر اینایی که طبیعی بودن زود سرپا شدن نهایت مشکلشون بخیهشون بود.
اینکه میگن واژن شل میشه مثانه ال و بل میشه به ژن و بدن ربط داره.
من یکی از خواهرم سزارین یود تا ۳ماه نمیتونست بچه درست شیر بده اذیت بود. تا ۶ماه یه جارو برقی بلند و کوتاه نمیتونست بکنه. وقتیم خواست لاغر شه هیکلش برگرده بچه دومش دنیا اومد
ولی یه خواهر دیگم طبیعی بود سر ۶ماه برگشت به هیکل قبلش. و هیچ مشکلی نداشت فقط یه هفته ده روز درگیر بخیهاش بود که میرفت دکتر و میومد
من سزارین چون دوقلوام فشارم بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.