خانما بیایین بگین طبیعی یا سزارین ؟ با دلیل لطفا

۸ پاسخ

منم صد درصد سزارین

من طبیعی چون بچه اولمه و دوست ندارم بعد زایمان هم درد داشته باشم و بخاطر این دردا نتونم خیلی راحت به نی‌نیم رسیدگی کنم و اینکه من اعتقاد دارم بدن زن طبیعتشه!

طبیعی
چون نمیخوام رد جراحی رو شکمم باشه دوران نقاهتش کمه
دوست دارم خودم زود سرپای خودم باشم تا اینکه یکی کمکم کنه

ی دکتری میگف سزارین مثل اینه ک پاشی بری تو خیابون یکی چاقو بزنه تو شکمت تا جایی ک میشه طبیعی خوبه میدونید خانما بدن زن ها قابلیت زایمان طبیعی رو داره درسته درد داره یکمی وحشتناکه ولی فرایندی هست ک هر زنی بدنش تحمل طی کردنش رو داره تا جایی ک میتونید طبیعی نی نی هاتونو ب دنیا بیارید فیزیولوژی بدن زنان قابلیتش رو داره

من زایمان اولم طبیعی دوست دارم ترجیح میدم دردمو موقع زایمان بکشم ولی بعدش بتونم زود سرپا شم و به خودمو بچه برسم

طبیعی

من طبیعی
چون دیدم اکثر اینایی که طبیعی بودن زود سرپا شدن نهایت مشکلشون بخیه‌شون بود.
اینکه میگن واژن شل میشه مثانه ال و بل میشه به ژن و بدن ربط داره.
من یکی از خواهرم سزارین یود تا ۳ماه نمیتونست بچه درست شیر بده اذیت بود. تا ۶ماه یه جارو برقی بلند و کوتاه نمیتونست بکنه. وقتیم خواست لاغر شه هیکلش برگرده بچه دومش دنیا اومد
ولی یه خواهر دیگم طبیعی بود سر ۶ماه برگشت به هیکل قبلش. و هیچ مشکلی نداشت فقط یه هفته ده روز درگیر بخیهاش بود که میرفت دکتر و میومد

من سزارین چون دوقلوام فشارم بالاست

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری