به طور کلی زایمان طبیعی یا سزارین ؟ با دلیل .

۵ پاسخ

سزارین، دلیل جلوگیری از گشادشدن و جر خوردن😁

در مورد هر دو اطلاعات رو بصورت علمی خواهشا نه از روی تجربه بقیه دریافت کن بعد ببین بدنت با کدوم سازگارتر روحیه ات چطور؟ من خودم روحیه ام برای سزارین اصلا مناسب نیست. اتاق عمل رفتم تجربه عمل دارم و اصلا دوست ندارم عمل کنم درد کشیدن ترجیح میدم حتی اگر دو روز طول بکشه. بخیه رو هر دو دارن. حالت واژن بخاطر بارداری تغییر میکنه نه زایمان. اونیکه خیلی سیستمش بهم میریزه چون چند بار بارداری رو تجربه کرده. خلاصه هر کسی انتظاراتی از زایمان داره و اینکه من به سرپا شدن بعد از زایمان خیلی اهمیت میدم. تو سزارین شما با مسکن سرپا میشی. ما بدون مسکن فرقمون تو درد قبل و بعد.

من انشالله ک میخام سزارین بشم.احساس میکنم نتونم زایمان کنم چون لاغرم نمیخام هم سختی طبیعی بکشم هم سزارین.

بخدا که هر دو خر است
اما این بچه باید بالاخره از یجا دربیاد دیگه 🥲🤦🏻‍♀️

من سزارین اجباریم، ولی خودم طبیعی دوس داشتم
سزارین بالاخره یه عمل جراحیه سنگینه با تمام عوارض و معضلاتش
ضمن اینکه توی زایمان طبیعی قبلش درداتو میکشی و بعدش رسیدگی به بچه راحتتره

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نينى مامان نينى روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا ۴ ماهگی