چرا همه گفتن سزارین🥲
من طبیعی چون فوبیای اتاق عمل و برش روی بدنم دارم هیچ جوره نمیتونم قبول کنم بخیه به شکمم بخوره.
بعدم میخوام زودتر سرپا بشم بیشتر به نی نی برسم
من با این ک اولی هست میخوام طبیعی زایمان کنم چون الان همه چی پیشرفت کرده با بی حسی انجام میشه ک درد شدید حس نمی کنی بعدش هم دکترم تنگی واژن انجام میده همون لحظه زن داداشم خواهرم سزارین کردن بعد ۴ سال میگن جاش درد می کنه من چون باشگاه میرم نمیخوام بعدا درد بکنه شکمم
سزارین چون از زایمان طبیعی خیلی میترسم بعد فکر میکنم اون پایین بخیه بخوره بعد میترسم عفونت کنه یا باز بشه خیلی برام ترسناک میاد بعد از رابطه ی بعدش هم میترسم که مثلا سوزش داشته باشم
میدونم که طبیعی همه جای دنیا انجام میشه و روش درست تری برای زایمانه
شاید اگر اینجام خوب فرهنگ سازی میشد و توضیح داده میشد و توی بیمارستان های دولتی هم مثل بیمارستان های خصوصی عمل طبیعی رو انجام میدادن آنقدر وحشت به دل ماها نمیوفتاد
متاسفانه توی بیمارستان های خصوصی هم ۶۰ الی ۶۵ تومن الان هزینه زایمان طبیعیه...
من بارداری اولمه چون. تحمل درد طبیعی رو ندارم قطعا سزارین انتخاب میکنم
الان مامانم بعد ۴بار طبیعی هزار مشکل براش به وجود اومده افتادگی مثانه بی اختیاری ادرار گشادی واژن
البته هرکی نظری داره من سزارین انجام میدم
سزارین چون دوس ندارم درد بکشم و پاره بشم
از طبیعی میترسم خیلی درد داره بچه اولم هست اگر بخوام باز بچه دار بشم باز باید عذاب بکشم طبیعی به دنیا بیارم
طبیعی چون خوشم از دوره نقاحت بعد سزارین نمیاد و اون خط بخیه رو هم دوس ندارم دوس دارم بچم ب دنیا میاد بعدش بتونم خودم بهش رسیدگی کنم
طبیعی،تو بیمارستان خصوصی،ماماهمراه،حضور همسر
(با طبیعی سازگارم و دوستش دارم ،عمل زیبایی و تنگی هم دارم همزمان برای همون میخوام طبیعی زایمان کنم،اولی هم طبیعی بود )
من راضی بودم
سزارین😐اصلا دلم نمیخواد طبیعی زایمان کنم اصلا از اینکه معاینه بشم متنفرم دوس ندارم دلمم نمیخواد اون لحظه درد بکشم زایمان اولم سزارین بود خیلی راحت م راضی بودم درد زیادیم نکشیدم بجز موقع بلند شدن ک اونم دکترم دیر اومد اگ زود اومده بود و قبل راه رفتن شیاف میزدم همون دردم نمیکشیدم
من بچه ی اولم کلی درد کشیدم اخرشم سزارین شدم،و این بچه هم سزارین میشم
به نظرم سزارین به اون دردناکی که بقیه میگفتن نبود
البته بستگی به شرایط مادر داره خیلی راحت زایمان طبیعی میکنن
سزارین
چون ۴۰ کیلو کاهش وزن داشتم جوون درد طبیعی رو ندارم و بعدش از افتادگی مثانه هم میترسم
من طبیعی رو انتخاب کردم چون از هرکی پرسیدم میگن اون بهتره
من طبیعی احساس میکنم میتونم و دوست دارم سریع بچمو بگیرم بغلم و بهش شیر بدم♥️حالا باز هرچی خواست خداست ولی اولویتم طبیعیه حالا بیمارستان یا خصوصی میرم یا دولتی نمیدونم فعلا
من کلاس حیپا بارداری شرکت کردم کلی هم اموزش هست راجب طبیعی و هم سزارین. اگر بچه اولم اینا رو میدیدم حتما میرفتم طبیعی. اینقدر رو سز درد و عوارض دیدم و نتونستم اختیار خونه زندگیم و تا چن ماه دست بگیرم و خانواده همسر رو اعصاب و زندگیم سوار شدن. این یکی هم دکترا نمیزارن دیگه برم طبیعی مجبورم به سز. تصور رویایی از سز داشتم الان طبیعیا برام رویایی ان
من برعکس اکثر مامانا ک میگن سزارین
من طبیعی انتخابمه چون دردش همون لحظه س بعد اینقدر علم پیشرفت کرده امپول اپیدورال یا همون بی حسی میزنن تو طبیعی هم دردت کمتر میشه ولی بعدش راحتی
من فوبیای سزارین رو دارم از بخیه رو شکمم و درد بعدش ک قراره دراز بکشم و بشینم میترسم
سزارین
چون تو اطرافیاتم زیاد دیدم سر زایمان طبیعی بچه و مادر چ اسیب های جبران ناپذیری دیدن
طبیعی چون زودسرپامیشم و کم بخیه میخورم.... زایمان اولم چهارتا بخیه خوردم
هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم 🙂
من سزارین اجباری
چون اول که لگنم کوچیکه
دوم که جفتم سرراهیه
سوم سرکلاژ کردم
چهارم الانم استراحت مطلقم
خود دکترم گفت بارداری تو جز بارداریهای پرخطره سزارین باید بشی
البته انتخاب خودم هم سزارین بود
سزارین از طبیعی میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.