انتخابتون برا زایمان کدوم طبیعی یا سزارین

۲۲ پاسخ

تا ابد سزارین

من سزارین تا ابد ی زایمان داشتم و سزارین اصلا عالیییییی بود هر چی بگم کم گفتم

طبیعی

سزارین بهترین عمل دنیاست عشق عشق راحت و بدون عوارض برای رحم درسن بالاتر

برنامه‌ام اینه که طبیعی زایمان کنم. از خدا خواستم مشکلی پیش نیاد تا بتونم اینکارو بکنم. توان ذهنی و جسمی لازم برای زایمان طبیعی رو در خودم می‌بینم. هرچی خدا بخواد و علم تایید کنه برام، همون کار رو می‌‌کنم.

من طبیعی

طبیعی

سزارین

انشالله طبیعی

من قطعا سزارین
چون اصلا نمیدونم بدنم چه واکنشی در مقابل زایمان طبیعی داره، نمیدونم توانش رو دارم یا نه، نکنه وسط کار زور کم بیارم و بچه بین راه گیر کنه و دچار دیستوشی بشم
نکنه مقعدم بیرون بزنه و تا آخر عمر اسیری بکشم
نکنه هشت سانت دهانه رحمم باز بشه بعد سزارین اورژانسی بشم
نکنه مثل زن داداشم بند ناف دور گردن بچه بپیچه و بچه بیرون نیاد
نکنه ضربان قلب بچه وسط کار بیاد پایین
و..... هزاران فکر از این قبیل
پس ترجیح دادم بی دردسر برم سزارین
درد بعدش هم به جون میخرم

سزارین

بییییی شک و تا ابد سزاریننننننننننننن

طبیعی

من خودم دو دلم از تکلیفم با خودم مشخص نیس نمیدونم چیکار کنم

طبیعی

سزارین

من دوس داشتم طبیعی اونم با اپیدورال زایمان کنم.ولی چون شنت مغزی دارم دکترم گفت خطرناکه واسم سزارین نوشته

سزارین

طبیعی

انتخابی در کار نیست مجبور ب سز

سزارین

طبیعییی

سوال های مرتبط

مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد