طبیعی
چون دردش فقط واسه لحضه زایمانه ولی سزارین تا مدت ها درد میکشی
طبیعی
چون از سزارین میترسم و عوارضش به چشم دیدم
ولی فعلا بچم بریچه 🥲
سزارین چون طبیعی دوست ندارم
افتادگی و پارگی و آسیب به نی نی توی کانال زایمان …
از دلایلیه که انتخابم سزارینه !
من و همسرم به تازگی یک کتاب درمورد جراحی ترجمه کردیم.
و باورت نمیشه چه اشتباهات و چه اتفاقاتی ممکنه قبل،حین، و بعد از جراحی رخ بده،
آنقدر ترسناکه که من یکی تا آخر عمرم تن به تیغ جراحیِ انتخابی نخواهم داد عزیزم
زایمان طبیعیه .. اگه ورزش و پیاده روی کنی زایمانت راحت میشه بعد زایمانم اذیت نمیشی خیلی حالت خوبه
فقط مشکل زایمان طبیعی اینه که ممکنه هموروئید یا افتادگی رحم بگیری
بستگی به شرایط داره اگ اوضاع الان بدتر بشه و ادامه دار طبیعی چون سریع سرپا میسی نیازی به استراحت زیاد نیست اگ شرایط بخوابه صدرصد سزارین
حاضرم بیهوش بشم همه بلایی سرم ببرن ولی با چشا خودم درد کشیدنمو نبینم🤣
هردودردشون غیرقابل تحمله ولی، طبیعی همون اولش درد داری البته اکه بخیه نخوری ولی سزارین که من شدم دردداری بعدش تقریبا تادوسال کمردردشدید ونمیتونی چیزی سنگین بلندکنی
من میخام طبیعی با اپیدورال بزنم
من دلم طبیعی میخواست ولی احتمالا سزارین بشم
سزارییییین.به خاطر معاینه.به خاطر مدفوع زایمان به خاطر بخیه زیاد خوردن .بعدم اونجور که میگن بعد زایمان سرپا نمیشی بعضیا نمیتونن بشینن حتی تا مدت ها چون بخیه خیلی بدجاس.خیلی ام بد شنیدم خیلی ها دنده هاشون از فشار پرستارا شکسته و خیلییییی چیزای دیگه.فوبیا شده برام.همه اطرافیانمم دیدم بعدشم میرن عمل تنگی واژن میکنن
طبیعی چون یبار زاییدن
و مثل سگ از سزارین و بخیه و پاره شدن میترسم
واسه من فرقی نمیکرد ولی سزارین هستم بخاطر شرایط روحیم
سزارین چون اطرافیانم چه اونایی که سرارین بودن چه طبیعی بهم میگن فقط سزارین کن و کلا از طبیعی میترسم به خاطر خود بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.