۵ پاسخ

من از اولش شربت دادم دما بدنش زیاد میشد اما کنترل میشد ولی دستش خیلی درد داره بهونه میگیره

چون کلاس اول میخواد بره قبل ۶ سال میزنید؟

همون موقع که واکسنو زد استا بده،من هر ۴ ساعت دادم تب نکرد

ن نگران نباش برای من همه چیز خوب پیش رفت فقط درد داره بعدش یکم

برا بعضیا داره برا دختر من ک نداشت فقط ی دو روزی دستشون درد می‌کنه اولاش کمپرس سرد بزار بعد کمپرس گرم اگرم تب کرد استا بده

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ سالگی