من از اولش شربت دادم دما بدنش زیاد میشد اما کنترل میشد ولی دستش خیلی درد داره بهونه میگیره
چون کلاس اول میخواد بره قبل ۶ سال میزنید؟
همون موقع که واکسنو زد استا بده،من هر ۴ ساعت دادم تب نکرد
ن نگران نباش برای من همه چیز خوب پیش رفت فقط درد داره بعدش یکم
برا بعضیا داره برا دختر من ک نداشت فقط ی دو روزی دستشون درد میکنه اولاش کمپرس سرد بزار بعد کمپرس گرم اگرم تب کرد استا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.