سلام مامانا میشه واکسن ۶سالگی رو زود زد؟

۹ پاسخ

یعنی منم الان باید بزنم ؟

من امروز زدم

اره عزیزم من پارسال زدم براش

آره دخترم چندروز پیش زد خیلی سبک بود اصلا اذیت نشد

میشه عزیزم منم منتظرم بهداشت بگه ببرم چون رفتم گفت آخر اردیبهشت بیا سربزن تازه پسرمن شهریور ماه هست.

اره میشه زد منم میخواستم ببرم بزنم گفتن خرداد بیارید پسرم تیر ماهی

اره عزیز

از ۴تا ۶ سالگی میشه زد عزیزم

اره پسرم متولد مردادماه آخر فروردین زد

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ سالگی