۳ پاسخ

من ببلاک میگیرم ۴تا آازاد و ۴تا دولتی گفتن سهمیه اس والا منم موندم چون دیدم مامانا میگن دولتی ماهانه ۶تا میدن

از این ماه میتونید شیر پاستوریزه هم شروع کنید
من یک وعده رو به مهبد شیر پاستوریزه میدم

اره ظاهرا سهمیه کم شده ماهم اخرماه کم میاریم من واسه پناه ازاد میخرم

سوال های مرتبط

مامان رستا🤍🎀 مامان رستا🤍🎀 ۱ سالگی