والا من دوتاباکدملی گرفتم چندروزبعدرفتم گفت ندارع سهمیه برو اول ماه بیاالانم یکم دیکع دارع زورم میاد برم ازادبگیرم شوهرم دوتاازادگرفتع بود670یه امتامیل دارم شمارع یک بش میدم دیگع چارع نیست
بالای ۱ سال ۴ تاس
کلا سهمیه بالا یکسال. ۴تا هست
۴ تا بالای یکسال
فک کنم بالای یکسال ۴ تا بدن
تو فامیلتون کسی اگه شیرمادر میخوره شماره ملیش رو بگیر
هشت تا هستش
آخره ماهه دیگه تموم شد سهمیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.