بشورش هر پماد سوختگی داری بزن پوشکش نکن باز بزارش ی شلوار پاش کن فقط
این بخاطر دندونش .مدفوع اسیدی میشه
دکتر به من زینک اکسید داد روزی ۳بار و کرم موپرسین روزی 2بار
پماد اردن معرکس
روغن نباتی بزن سریع خوب میشع
هرکرم و پمادی بگی خریدم برابچم زدم بدتر میشد
فقط روغن نباتی خوبش کرد
پودر بچه بزن
اینا رو ترکیب کن هر موقعه که دستشویی میکنه برو بشورش بعد این پاماد رو که ترکیب کردی بهش بمال زیاد بمال تا زود خوب بشه خیلی خوبه زود جواب میده
تنها درمانش روغن جامد هستش عالیه
با روغن جامد یکم چرب کن
روغن جامد بزن زود خوب میشه
وای پسرمنم همینطور بود...پماد کالاندولا خوبه
یکم نشاسته پودر کم بپاش بهش نیم ساعت پوشک نکن بزار خنک بشه روغن نباتی هم شنیدم خوبه یکم بزن
پماد بزن براش پماد کالاندولا فوری خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.