۱۰ پاسخ

سلام‌مامان عروسک یبار خوندم دوقلو میخواستی

چی شد
ولی دوقلو واقعن سخته خواهر شوهرم داره داغون شده
کلن برا گرمی جات چیا میخوری چیا بهت پیشنهاد دادن

خود زعفرون ندارم پودرشو دارم اشکال نداره همونو بخورم

این خرابه گلی
دوباره بزن شاید مثبت باشه خب

عرق رازیانه هر شب بخور

صبح زود فردا باز بی بی بزن

آویشن غلیظ

برو آزمایش بده
چون منم باردار بودم منفی نشون میداد بیبی چک

بی بی چک که دوتا خط داره

سلام خوبی منم نشدم برج قبلی هنوز خبری نیست
تست نزدم
ولی معدم قاطیه

وای گفتی منم پریود نمیشم کلافم خسته شدم دیگه هرچی بدبختیه واسه ما زن هاس

سوال های مرتبط

مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۴ سالگی