من سیلیکونی گرفتم راضی ام
فقط باید مارک و خوبش رو بگیری .
چون جنس های معمولی هم داره و به درد نمیخوره
من سیلیکونی دارم
ولی خب بامبو رو بیشتر قبول دارم
یه مقدار مو جمع میکنه سیلیکونی
سیلیکونی دارم خیلی راضیم به صندلی غذا هم میچسبه
سیلیکونی بهتره بچتمخواستراحت میدی دستش و ...
اگ جنس خوب بخری مو اصلا بهش نمیچسبه
من بامبو دارم عالیه
بامبو بهتره سیلیکونی مو میچسبه
من سیلیکونی دارم عالیه
سلیکونی
یا این مدل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.