۹ پاسخ

من سیلیکونی گرفتم راضی ام
فقط باید مارک و خوبش رو بگیری .
چون جنس های معمولی هم داره و به درد نمیخوره

من سیلیکونی دارم
ولی خب بامبو رو بیشتر قبول دارم
یه مقدار مو جمع میکنه سیلیکونی

سیلیکونی دارم خیلی راضیم به صندلی غذا هم میچسبه

سیلیکونی بهتره بچتم‌خواست‌راحت میدی دستش و ...
اگ جنس خوب بخری مو اصلا بهش نمیچسبه

من بامبو دارم عالیه

بامبو بهتره سیلیکونی مو میچسبه

من سیلیکونی دارم عالیه

سلیکونی

یا این مدل

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۴ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۷ ماهگی