بله من با کمترشم دیدم بچه اگه قسمت ادم باشه باهرشرایطی میشه
با فولیکول ۵باردار شدم
خواهره من بافولیکول ۱۶باردارشد
یکی میگفت با ۱۱ باردار شده بود
من اصلاً نمیدونستم فولیکولم چنده اصلاً سونو آزمایش اینام نداده بودم کیت تخمک گذاری زدم مثبت شد اقدام کردم باردار شدم
من یدونه ۱۵ و نیم داشتم قرص اوابوست برای تقویت فولیکول خوردم شد ۲۴ همون ماه باردار شدپ
خاله من با ۱۲ باردار شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.