دمنوش زنجبیل و دارچین ب چ صورته؟

۲ پاسخ

آب جوش+ و زنجبیل +دارچین=دم بیاد میتونید نوش جان کنید

سلام ..من یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل ویک قاشق دارچین رو باهم تو دوتا لیوان آب میزارم تو کتری میزارم رو گاز تا دم بکشه بعد میخورم

سوال های مرتبط