۵ پاسخ

دگای یخچال دمای یخ زدگی نیست که
۴ درجه است
بذار توی یخچال
چون الان دیگه هوا گرم‌شده بیرون

کلا شنیدم میگن هر قطره ای بعد از باز شدن باید یخچال باشه.

نوشته بعد باز شدن در یخچال باشه.و چون الان هوا گرمه بهتره ک یخچال باشه

نه بیرون باشه

تو دمای محیط باید باشه

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان جوانه جان💋آوین مامان جوانه جان💋آوین ۱۷ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ته تغاری مامان مامان ته تغاری مامان ۱ سالگی