دگای یخچال دمای یخ زدگی نیست که
۴ درجه است
بذار توی یخچال
چون الان دیگه هوا گرمشده بیرون
کلا شنیدم میگن هر قطره ای بعد از باز شدن باید یخچال باشه.
نوشته بعد باز شدن در یخچال باشه.و چون الان هوا گرمه بهتره ک یخچال باشه
نه بیرون باشه
تو دمای محیط باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.