۳ پاسخ

اگه بتونی سیدرال بدی عالیه اهنش ۷ باید دو قطره چکون بدی ده روز دوهفته تموم میشه ولی مارک خوبیه

ابی و بنفش یکین
اهن قرمز ۷
اهن آبی۱۴

فک کنم از نظر میزان اهن شون متفاوتن

سوال های مرتبط

مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان 💙🧑🏻‍💼💙 مامان 💙🧑🏻‍💼💙 ۱ سالگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ته تغاری مامان مامان ته تغاری مامان ۱ سالگی