هر سری که شیر میدین به نی نی
سینه رو فشار بدین یه قطره شیر روی نوک بمونه چون چربی داره نمیذاره نوک سینه زخم بشه
پمادشم خوبه برا جلوگیری
چی میشه ک شقاق سینه میشه !!؟از میک زدن؟مگ چقدر زور داره دهن بچه اخه
ینی برای من هیچی ب اندازه ی شقاق سینه دردناک نبود حتی زایمان
بخدا ک
منم دوباره باردارم از این میترسم دوباره سینه هام زخم بشه چیکار کنم نمیدونم:)
همه بچه ها😂
پماد داره بزنی پیشگیری میکنه بعضی هاش بچه هم بخوره مشکلی نیس
محض احتیاط ماه اخر نوک سینتو با روغن زیتون چرب کن که زخم نشه
شقاق سینه چیه
ولی خدا کنه فقط واسه اولی باشه دومی دیگه نععع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.