چه دیر می‌ره 🥲🥲 امشب ۳۷ شدم

تصویر
۱۷ پاسخ

من برعکس از وقتی دو رقمی شدم انگار خیلی زود میگذره برام انگاری همین دیروز 99بودم الان شدم 89

ماشاالله وزن بچه ت خیلی خوبه

بسلامتی یه روز باهم اختلاف داریم

منم شدم ۳۷

خودت چند کیلو اضاف کردی

برای من خیلی زود میگذره خداروشکر

منم فردا شب میشم،دعا کنین یه هفته دیگه بمونه بچه،تا جون بگیره و به زایمانم برسم

وزن بچه ت چقدر شده؟

منم دقیقا امشب سی وهفت شدم بیست ویک روز مونده

عزیزم باهمبم

دیگه چیزی نمونده عزیزم تحمل کن

خوشبحالت دو هفته جلوتری من 35 هستم

منم امشب ۳۷شدم😍😁

طبیعی زایمان یا سزارین

ایشالا که به سلامتی میگذره عزیزدلم ❤️🌹

خب بسلامتی باشه گلم 🌹

بسلامتی ایشالله

سوال های مرتبط