من که هیچ دکتری بعد 4.5 سال قبولم نمیکنه طبیعی بیارم
اگر ۳ سال از زایمان گذشته باشه و شرایط بدن مادر اجازه بده میتونه طبیعی زایمان بکنه و بهش میگن زایمان وی بک
بله چون طبیعی بخای بیاری ریسک پارگی رحم داره دکتراقبول نمیکنن
من دوستم شکم اولش سزارین بود
دومی بعد ۱سال و نیم دردش گرفت تا رسیدن بیمارستان طبیعی زاید
روالش اینه ولی بعد از سه سال اگه خودت تمایل داشته باشی میتونی طبیعی بیاری که بهشمیگن زایمان وی بک... برو سرچ کن راجبش بخون... هر دکتری قبول نمیکنه البته
نه ویبک میشه
بعله مگه اینکه از عملش ده سال بگذره شاید بتونه طبیعی بیاره
بله عزیزم
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.