واکسن ۱۸ماهگی نزنیم چی میشه

۹ پاسخ

میگن ک مدرسه و اینا ثابت نام نمیکنن
تازه برای خودشونم زدنش خوبه محافظت میشه در برابر بیماری
چرا میخای نزنی

عزیزم منم خیلی استرس داشتم و دلم آشوب بود ولی توکل به خدا رفتم زدم چون واسه خود بچه ها لازمه شنبه رفتم زدم و فقط همون شب اول اذیت شد دیروز هم خوب بود دیگه خدارو شکر و گذشت آنقدر ها هم که میگن سخت نیست ببر ما مجبوریم به خاطر بچه هامون و سلامت شون مادرهای قوی باشیم منم همش تو دلم میگفتم قوی باش تو میتونی

دوز یاداوره کاش منم نزنم

باید بزنی آخرین واکسنه دیگه بدنش مقاوم میشه منم ساعت ۷ باید ببرم واکسنشو بزنیم

منم دلم نمیخاد بزنمش
اخه بچه طفل معصوم رو سُرو مُرو گُنده میبریمش آمپولش میزنن تا چند روز بچه رو مریضش میکنن چه تب وحشتناکی خدایااااا ( وحشت دارم از تب واکسن)
زبون ندارن وگرنه فوشمون میدن میگن مگه مرض دارید الکی مریضمون میکنید آخه
ولی خب نزنیمم خدایی نکرده چیزی بشه هیچ وقت خودمون رو نمیبخشیم
پس در نتیجه باید بزنیم 😥😥😥

منم نمیخوام بزنم

چون واکسن آخره زدنش خیلی واجبه

فلج اطفال هست و بسیار مهمه حتما بزن الکی ریسک نکن ماها خودمون زدیم بچه رو هم زدیم

شما هم مثل منی که

سوال های مرتبط

مامان ابالفضل مامان ابالفضل ۲ سالگی
مامان نُقل و نبات💙🧒 مامان نُقل و نبات💙🧒 ۱ سالگی
مامان هامین 👼🏻 مامان هامین 👼🏻 ۲ سالگی