نه بزن من دیروز زدم اصلا انگار نه انگار ک واکسن زدیم چیزی نیست ک بزن تا بعدا یه وقت پیدا نمیشه
منم ۲۶ بود نزدم گذاشتم بعد از تعطیلات
منم تقریبا بیست روز دیر زدم
من ۲۵ روز دیرتر زدم
من اگرجات بودم میزدم سریع چون یه موقع واکسن نایاب میشه
من بعد دوماه زدم
منم میخوام بعد تعطیلات بزنم از بهداشت پرسیدم گفت اشکال نداره
هیچی نمیشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.