۴ پاسخ

نه بابا مشکلی نیست هروقت بزنی چند روز تاخیر اشکالی نداره

من ١ سالگي رو ١٥ ارديبهشت زدم ١٨ ماهگي رو ١١ آبان ماه ٣١ روزه بوده همون ميشه

فک نکنم مشکلی پیش بیاد سروقتش بزنی ولی از بهداشت ببپرس

بله هر روزی ک زدی باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان هامین و تودلی مامان هامین و تودلی هفته سی‌وششم بارداری