بعد از واکسن از همونجا بذار راه بره یکم خونه هم بذار راه بره هرچی راه بره بهتره دختر من کلا دوئید و راه رفت پاش اصلا درد نگرفت خداروشکر، روز اول هر 4 ساعت استا بده روز دوم هر 6 ساعت
زودتر بیدارش کردم شیر دادم پاراکید دادم بردمش بهداشت
بعد بردیمش پارک قشنگ باهاش بازی کردیم آوردیم خونه گیج خواب بود ،خوابید کمپرس سرد کردم باز عصر بردم بیرون قشنگ راه رفت
ولی از ۱۲ شب تا خود صبح انگار عطش داشت ،تب نداشت ولی گرم بود ،همش شیر و آب میخورد تا صبح
صبح یه کم میلنگید سریع کمپرس گرم کردم و بردم بیرون باز خداروشکر جز بیمیلی به غذا که تو تمام واکسناش داشت مورد دیگه ای نداره الحمدالله
فقط ناهار و شام از قبل داشته باشی و خونت تمیز باشه کافیه
سبک و معمولی مثقبلی ها
نگران نباش بچه بابچه فرق میکنه من هفته پیش بردم قبل بردم دکتر معاینه کرده که مریض نباشه یک وقتی بعدش واکسن زدم خداروشکر تب نکرد سرساعت استا پاراکید دادم فقط نصب شب درد داشت تا فردا بعدظهرش که با استا اروم میشد براش خوراکی مورد علاقه شو بگیر واکسن زد بده دستش تا اروم شه
برای دختر من خداروشکر سبک بود
هر چهار ساعت روز اول بهش پاراکید دادم و چند باری کمپرس سرد گذاشتم
اصلا تب نکرد فقط یکم پا درد داشت
روز دوم هر شش ساعت پاراکید دادم و کمپرس گرم
زیادم نذاشتم فعالیت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.