۸ پاسخ

تا موقع ک پریود نشدی هنوز امید است
انشاءالله بشه اونی که میخوای🙏❣️

توکلت بخدا نا امید نباش عزیزم من بار چهارمه که ای یو ای کردم بایه ای وی اف منفی

راستی اسمان مگه منو تو باهم تو یروز ای یوای نکردیم پس امروز میشه 16 روز که انجام دادیم ها نه 15

انشالله بار دوم مثبت میشیم🤦‍♀️

امروز مجدد زدی عزیزم؟

بزار تا روز ۱۶ عزیزم

عزیزم شما بار چندم هستش که ایوای کردید منفی شده من این ماه اولین بارم بود که انجام دادم منفی شد

منم همینطور 😭

سوال های مرتبط

مریمی مریمی قصد بارداری
فاطیما فاطیما قصد بارداری