۷ پاسخ

چند وقت اقدام بودی مشکلتون چی بود منم این ماه ای یو ای دارم

فاطیما😍🥺مبارکت باشه عزیزم خوش خبر باشی

ادرار زیاد ریختی عزیزم فردا یکی دیگه بزن دو قطره بریز سطع صاف بذار تستو ایشالا مثبته

یکی دیگه بزن

آره مثبته

خرابه عزیزم

منم روز ۱۰ ازاد سازی زدم منفی شدم
الان رو،۱۲ ام
مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته هجدهم بارداری
فاطیما فاطیما قصد بارداری