۲۰ پاسخ

مثبتی جانم مبارکه

وای خدا مثبتی🥹🥹🥹🥹ای جان دلم

مثبته که

عشقم برو تیتر بتا بده حتما مثبتی😍😍

عزیزم شماهم مثبتی ، باید تیتر بدی ، من که پنجشنبه یا شنبه میرم آزمایش ، دوخط پرنگ بشه بعد

ازمایش بتا رو باید حداقل یه هفته بعد تاریخ پریودیت شدنت بدی ک سه روز مونده نشون نمیده شاید هجده سیکلت نطفه گرفته باشه ک نشون دادنش سخته

عزیزم پیش کی ای یو ای کردی

عزیزم بعد تاخیر موعد تیتر بتا بده ۱۰۰درصد بااین هاله حامله ای ،برا من هالش خیلییییی کمرنگتر بود

آزمایشگاه و عوض کن برو یه جا دیگه آزمایش صبر کن پرنگ تر شد برو بتات بره بالا
مبارکت باشه گلم

صددرصد بارداری بدون شک

عزیزم باور کن مثبتی ایشالا صبر کن تاخیر خوردی برو تیتر بده این نمیتونه کاذب باشه و ۱۶ روز از ازادسازیت گذشته نمیتونه اثر امپولم باشه مباااااارکه

تیتر بده عزیزم مثبتی مبارکه

ان شاء الله مثبتی 😍

صبر کن تا موعد پریودیت اگه پریود نشدی برو دوباره ازمایش بده تا اون موقع هم گرمی و اینا نخور شاید باردار بودی

ولی من میگم ایشاالله مثبتی

بذار از موعدت رد شه پریود نشدی برو تیتر بده
امیدوار باش عزیزم ان شالله که خیره این تست بنظر مثبت

با بتا معمولی نمی‌فهمی
شاید مشکوک بودی باید کگمیرفتی تیتر بتا میردادی عزیزم
روز موعود برو آزمایش بده مبارکه

بتا معمولی دادی؟؟؟؟؟

عزیزم حالت داره مثبته 🥰

بتا چند بود عدد

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری