منم دیروز روز چهاردهم آی یو آیم بود بی بی چک زدم منفی شد دیگه آزمایش نمیرم که نخوره ذوقم، منتظرم پریود شم چهارروز دیگه، این ماه خدا برامون نخواست عزیزم بار اولم بود آی یو آی انجام دادم که نشد😊💔
عزیزم ی بی بی چک بزن ببین پررنگ شده یا نه
مگه ازمایش رو از روز ۱۶ب بعد نباید بدی؟
فرقی نداره چه بتا بدی چه تیتر اگه مثبت باشه نشون میده
منم این ماه ای یو ای داشتم که منفی شد و پریود شدم دفعه دومم بود عزیزم خیلی خودتو ناراحت نکن ای یو ای که قطعی نیست کلا ۲۰ درصد احتمال بارداری داره
انشالله خودت طبیعی باردار بشی
دوروزه دیگ تیتروبده
تا زمانی ک پریود نشدی احتمالا بارداری هس
عجله نکن ممکنه دیر لقاحت گرفته بزار عقب بندازی بعد برو
فرقی نداره بتا میگ بارداری یا نه تیتر بتا عدد بارداری رو نشون میده در هر صورت جفتش جوابش واقعیع
بعد موعدت برو
تیتر بتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.