تست روز ۱۴ امپول ازاد سازی منفی منفی شد😞 ا

تصویر
۸ پاسخ

هنوز صبر کن مال من روز ۱۶مثبت شد ولی روز ۱۳که گذاشتم منفی بود

شما آمپول از همون روز که زدی حساب میکنی یا فرداش?

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن.یا درد دل دارن.بیاین تلگرام گروه زدیم
به آیدیم پیام بدین=@Shkufe2024

اره سه بار انجام دادم منفی شد ای یو ای هم

اون سری آی یوآی انجام دادی منفی شد؟؟

صبور باش خدا بزرگ

فعلا مشخص نیست صبر کن

چرا ناامید میشی دختر سه روز دیگه تکرارش کن

سوال های مرتبط

مامان روژان و ایهان مامان روژان و ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری