۸ پاسخ

اشکال نداره دوباره اقدام کن تلاش کن
نشد دوباره اصلا از تلاش دست ورندار

زود زدی من خواهرم بعد ۱۴ روز زد منفی بود بعدش مثبت شد

فردا صبح بزن یا پس فردا صبح

خدا بزرگه خدا رو چ دیدی مثبت شد

چرا الان زدی خوب . صبح زود باید بزنی فردا یا پس فردا صبح بزن . اولین دستشویی که میری شب هم زیاد اب نخور

برو تاپیکم ببین الان دو روز مونده به موعدم اجروز زدم هاله کمرنگ انداخت نمیدونم باردارم یا نه

زوده عزیزم منم ۱۳ زدم منفی بود صبر کن چند روز بعد بزن

ان شاءالله ماه بعد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری