۴ پاسخ

هروقت میخوای تست بزنی باید با ادرار صبح بزنی نه هرموقع که دلت خواست

تنبلی داشتی عزیزم. آزادسازی زدی

صبر کن تا ۱۴ اون موقع معلوم میشه الان فقط ناامیدت می‌کنه

یکم صب کن. دو سه روز بعد

سوال های مرتبط

مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌وسوم بارداری