عزیزم صفر بگیر من پسرم 3200 به دنیا اومد تا یک هفته براش بستیم
یه بسته صفر بگیر برای بیمارستان استفاده میشه
من دوتا بسته 40 تایی سایز 1 گرفتم ،مامانم میگه یک بسته که تعدادش کم باشه شماره 0 هم بگیریم برا روزا اول
صفر کارایی نداره مگر بچه ی زیر سه کیلو
۱ تقریبا ۲ ماه مصرف میشه
البته بستگی به رشد بچه داره
ولی تعداد پوشکای زیاده هر بسته
۳ تاش کافیه تقریبا
ی بسته یک بگیری کافیه چون تعداد زیاده دیگ صفر بدرد نمیخوره بخاطر بند ناف اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.