۲ پاسخ

اگر۱۶ ام پریود باید میشدی تا الان نشدی این خونه ک لخته بوده کیسه بوده حتما حاملگی خارجرحم بوده دفع شده تو لوله بوده

شاید لانه گزینی

سوال های مرتبط

مامان دردونه قلبم مامان دردونه قلبم ۲ سالگی
مامان هیراد 💙 مامان هیراد 💙 ۳ سالگی