و منی که میترسم تست بزنم و منفی بشه 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

تصویر
۵ پاسخ

منم موعدم ۷ خرداد بوده ولی هنوز بی بی نزدم🤦🏻‍♀️

منم دیروز موعدم بوده

منم با ۷روز تاخیر میترسم

برا من زده هفت روز
روز دوم لکه بینی افتادم
بعد دیگ پریود کامل نیومد 💔🤦🏻‍♀️ بیبی. ام منفیه

بزن خواهشااا🤣😁

سوال های مرتبط

مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری
مامان پسریم💙:) مامان پسریم💙:) هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاضل مامان فاضل ۲ ماهگی