۳ پاسخ

چرا نمیشه
بچه نهایت تا سه ماهگی با شیر سیر بمونه بعدش دیگه بزرگ میشه گشنگی بیشتر میشه

من بخاطر رفلاکس و الرژی و اینکه وزنش دوبرابر موقع تولد بود و همچنین گردن میگرفت دوهفته بعد واکسن ۴ماهگی دوتا دکتر بردم گفتن شروع ‌کن

نه نمیتونی یه بار بده بچه چنان جیغ میزنه هنگ کنی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری