چرا نمیشه
بچه نهایت تا سه ماهگی با شیر سیر بمونه بعدش دیگه بزرگ میشه گشنگی بیشتر میشه
من بخاطر رفلاکس و الرژی و اینکه وزنش دوبرابر موقع تولد بود و همچنین گردن میگرفت دوهفته بعد واکسن ۴ماهگی دوتا دکتر بردم گفتن شروع کن
نه نمیتونی یه بار بده بچه چنان جیغ میزنه هنگ کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.