اگه میخواد به روش blw به بچه غذا بدید فکر کنم از اواخر چهارماه شروع میشه برای این دکترتون گفته شروع کنید
این بخاطر سیر شدنش نیست بخاطر معرفی غذاها و تست حساسیته
عزیزم فکر کنم ارد برنجو با اب قاطی میکنن میپزنش بعد بهش شیر خشک اضافه میکنن میشه فرنی نوزاد
بعد مثلا سیب بخارپز له شده اضاف میکنن میشه فرنی سیب، هویج بخارپز فرنی هویج، خرمای له شده و پوست گرفته فرنی خرما
تو اینترنت هم سرچ کنی غذاهای شروع کننده رو واسه نی نی ها اموزش دادن
خیلی زوده😐چ عجب دکتری
خیلی زوده چه دکتری بوده
عزیزم فرنی که ساده هست با آرد برنج و آب هست که روزای اول درحد دوقاشق بهش بده تو روز دو وعده بده که یکم عادت کنه معدش بعد کم کم زیاد کن
عزیزم چرا از ۴ ماهگی دکتر گفت؟ رفلاکسی چیزی داره؟
زود نیس؟
عزیزم از کی میشونی بچه رو
حریره بادام.
ولی منم بلد نیستم چجور درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.