۲ پاسخ

ای ننه بخورمت جوجه
یک قاشق آرد برنج با نصف استکان آب سرد و قاطی کن بزار رو شعله ملایم هم بزن
کمی که رقیق شد بزار سرد بشه
چون اولین بارش هست خیلی سفت نکن که یبوست نشه
اگه حریره بادوم هم خواستی درست کنی ۳تا بادام درختی رو از قبل خیس کن پوستش رو بکن پودرش کن و با آرد برنج که میخوای فرنی درست کنی همزمان بریز توش و با فرنی اماده کن

ارد برنج رو توی اب سرد جوشیده حل کن بزار رو گاز به غلظت که رسید اگر خودت شیر میدی شیر خودت اگر نه شیرخشک رو وقتی خنک بشه بریز چون اولش هست خیلی غلیظ نده و از یه قاشق شروع کن تا بدنش آماده بشه هر روز مقدارش بیشتر بشه

سوال های مرتبط