۶ پاسخ

من بعد ۱۰ سال جلوگیری باردار شدم
ادم با ادم فرق میکنه ، نمیشه نظر قطعی برا همه داد

عزیزم اگه شرایط اش داری به نظرم دیگه جلوگیری نکن من خودم ۲ سال جلوگیری کردم الان ۱ سال اقدام کردم برای بچه و نمیشه واقعا ناراحت ام ۲ سال جلوگیری کردم هر ماه کلی پول و دارو میدم ته اش هم هنوز بچه دار نشدم و واقعا حالم بده

نه من ۶ سال جلوگیری کردم ماه دوم اقدام باردار شدم

عزیزم‌چه عجله ای داری برای بچه دار شدن اوایل ازدواج‌خیلی خوبه سفراتو‌بکن دوراتو‌بزن یکم زندگی کن‌بخدا بعد بچه دار شدن هیچی دیگه مثل قبل نمیشه اصلا کلا باید خودتو وقف خوانده‌کنی

منم بعد۶ماه باردادشدم دکتر گفت بچه اول زود بیارین بهتره دچار مشکل باروری نمیشین

دیگ هفت ماه گذشته جلوگیذی نکن بیار من شش ماه بعد عروسی حامله شدم

سوال های مرتبط