عنبرنسا از عطاری بگیر دود بده به پوشکش و دود بده ب یه گاز استریل و بزار روش ۲ ساعت وقت همه عفونتش از بین میره اگ داشته باشه و ورمش کااامل از بین میره من برای پسرم این کارو کردم چون از شدت ورم داشت میترکید دود دادیم بهش درجا ورمش خابید
الان چطوره؟؟
اخی عزیزم
معمولا وقتی سرباشه ازاول گریه نمیکنه بعدازاینکه ختنه تموم بشه وسری دربره گریه میکنن و ورم هم نمیکنه حتما ببردکترعمومی ببینه چرادکترآوردی خونه میبردیش مطب
اینجا میپرسیدی
ختنه حلقه میکردی انقدر راحت
چقدر دیر ختنه کردی الان بچه همگی رو متوجه میشه
هزینش چقدر شد؟
منم بخیه بود
ولی ورم نکرده بود اصلا
البته من پنجاه و چهار روزش بود ختنه کردیم
شاید سن هم تاثیر داشته باشه
دارو نداده بهش بدی
وای وای سنتی خیلی بده
زمان میبره تا خوب شه
سنتی چه جرعتی داشتی
من پسرم لیزی کردم دو دقیقه بود سکته کردم تا آوردنش
ولی هوا گرمه هواشو داشته باشی
من چهل نشستم بردم کرد الان راحتم
اره طبیعیه منم با روش بخیه کردم چند روزی ورم داشت
بخیه هست؟چرا انقد ورم داره.من با حلقه انجام دادم ورم نکرده بود
با دکترش تماس بگیر بهش بگو ورم کرده پسرم رو که ختنه کردیم اینجوری نشده بود
چه روشی ختنه کردین؟
چقدرخوبه وکاربردیه این وسیله
اسمش نگفت چیه؟
........
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.