۱۰ پاسخ

واسه امیرعلی هم ورم داره من احساس میکنم چون استراحت نمیکنن اینجوری شده
راستی چرا بخیش نیافتاده؟؟

طبیعیه واسه پسر منکه خیلی بد شده بود کم کم خوب میشه فقط هی چربش کن و عقب جلو کن

اون نخ سفید چیه

ن گوشت اضافه نیس..ورم کرده..پمادشو مرتب بزن..خوب میشه

کجاش گوشت اضافه آورده من که چیزی نفهمیدم؟

۱ سالگی ختنه کردی؟
پسرت راه میره؟
منم‌هنوز ختنه نکردم🥲

منم‌هنوز نکردم

اذیتت نکرد؟؟؟

برای پسر منم هست نمیدونم برای چیه من ۸ ماه پیش ختنه کردم

پدذرر

تصویر

سوال های مرتبط