این یبوست کوفتی بعد سزارین کی خوب میشه ؟ 😫

۴ پاسخ

یه مقداری انجیر خیس کن هر روز بخور خیلی خوبه
مایعات هم زیاد بخور

اگر خیلی اذیتی یه دونه شیاف بزن خلاص میشی من که همین کارو کردم

عزیزم مم با قرص یه مدت خوب میشم بازم روز از نو روزی از نو
تازه من شقاق هم دارم خیلی وحشتناکه

بیصاحاب بمونه من ک رددادم ازدرد

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی