یه مقداری انجیر خیس کن هر روز بخور خیلی خوبه
مایعات هم زیاد بخور
اگر خیلی اذیتی یه دونه شیاف بزن خلاص میشی من که همین کارو کردم
عزیزم مم با قرص یه مدت خوب میشم بازم روز از نو روزی از نو
تازه من شقاق هم دارم خیلی وحشتناکه
بیصاحاب بمونه من ک رددادم ازدرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.