درست نمیشه
من برای زایماناولمبعد از حدودا یکسال اوکی شد
اینبار نمیدونم
فقط میدونم بدن ها باهم. خیلی متفاوته
هیچوقت درستنمیش
مال منم بی حسه
دیگه برنمیگرده معمولا
رگ عصب شکمت قطع شده گلم دیگه هیچوقت مثل سابق نمیشه
من که ۵سال گذشته هیچ حسی نداره
خالمم ک اولین زایمانش ۲۵سال گذشته و آخرین زایمانش ۱۰سال میگه هیچ حسی ندارم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.