دوستان بی حسی شکم بعد سزارین تا کی خوب میشه؟؟؟

۶ پاسخ

درست نمیشه

من برای زایمان‌اولم‌بعد از حدودا یکسال اوکی شد
اینبار نمی‌دونم
فقط میدونم بدن ها باهم. خیلی متفاوته

هیچوقت درست‌نمیش

مال منم بی حسه

دیگه برنمیگرده معمولا

رگ عصب شکمت قطع شده گلم دیگه هیچوقت مثل سابق نمیشه
من که ۵سال گذشته هیچ حسی نداره
خالمم ک اولین زایمانش ۲۵سال گذشته و آخرین زایمانش ۱۰سال میگه هیچ حسی ندارم هنوز

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی