خانوما تا کی بعد سزارین میشه رو شکم خابید؟

۷ پاسخ

من الان میتونم ولی میترسم

اگ بخابم خدایی نکرده بخیه هام چیزی نمیشه؟

میتونی دیگه الان ولی زیاد نه درحد بیس دیقه

من میخوابم رو شکمم چند روزه ولی سینه هام چون شیر میدم فشار میاد هم شیرم میره درد میگیره سینم

از یک ماه بعدش من خابیدم

۵۰ روز ب بعد من برگشتم چون بعد ۴۵ روز کلن دردو همچیت اوکی میشه

من دو سه هفته س میتونم بخوابم

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی