۸ پاسخ

از همون چند ساعت اول بستم،قطعا دکترم علمشو‌ داشته و ب چسبندگیم واقفه ک برام تو اون تایم تجویز کرد

من بعد١٢روز بستم و واقعا تاثير زيادي داشت البته من سزارين دوم هستم

من اصلا نبستم حس میکنم خودش داره جمع میشه الان لباسای قبل بارداریمو میپوشم تقریبا اندازمه یه کوچولو شلوارا زیپش سخت بسته میشه فقط ولی اذیت نیستم

من سر بچه اولم نبستم .فقط پیاده روی کردم.خودش جمع شد

دکتر به من گفت از روز اول ببند ولی نبستم گفتم چجوری با شکم پاره ببندم از روز ۱۲ شروع کردم بستن که بخیه ها به شدت درد گرفت دیگه نبستم تا الان

من از روز ۱۵ بع بعد گن شورتی خیلی محکم از ساعت ۱۱ صب تا ۱۱ شب میپوشم
خییییلی جمع شدم

عزیزم حداقل ده روز اول نباید ببندی باعث چسبندگی میشه ولی با شالی چیری میتونی یکم ببندی که زیاد سفت نباشه ولی گن اصلا استفاده نکنبد

سوال منم هست بعضیا میگن از همون روز بعضیا میگن اگه زود ببندی چسبندگی میاره نمیدونم والا🙁

سوال های مرتبط