من از بعد بخیه بستم
میگن بعد۱۰روزکه بخیه هاتوکشیدی میتونی ببندی
عزیزم بعد از ۴۰ روزگی چون واقعا خطر ناک هست ممکنه چسبندگی اینجاد کنه به خطرش نمیرزه
نه نمیشه شکم بند بست فقط یه شال یا روسری بصورت حمایتی
نه محکم
هروقت دکترت اجاززع بده
ب من بعد از چک کردن بخیهها دکتر گفت ولی باز هنوز خودم احساسم خوب نبود نبستم فقط با پارچه یکم بالاتر از بخیه ها میبندم یکی دوساعت
بنظرم بزاردردهاتکمبسه بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.