۶ پاسخ

قبلش ک اصن پیشنهاد نمیشه ببندی
ولا بعدشم نبستم من

من ازروزسوم که پانسمان وبازکردم شکم بن‌دبستم

من دیدم خانمایی که روز سوم بستن

بعدش میبندن

من شال میبستم

بعدش عزیزم

سوال های مرتبط