بی حسی دور بخیه سزارین تا کی هست ؟!

۸ پاسخ

تا همیشه، کلا دور بخیه بی حس میمونه

نمیدونم چرا برا من رفته وقتی ویشگون میگیرم یا میخارونم میفهمم

همیشه

منم ک دارم هنوزم

همیشه هست

تا همیشه

تا همیشه😁

برا همیشع است

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی