۵ پاسخ

منم یکجورایی مثل خودت همه میگن حیف تو با این شوهر عصبی و گند اخلاقت موندی من مشکلم اینک از نظر محبتی و اعصاب شوهرم تعطیله انگار با یک افسرده زندگی میکنم یکبار تو خونه نمیخنده همش با دعوا و اعصبانیت حرف میزنه اگ میتونی ایندفعه ب خانواده ت بگو یک درس حسابی بهش بدن دیگ دنبال خیانت اینا نباشه

تو خیلی کوچولویی واسه این شرایط سخت، بنظرم خودت رو نجات بده

حس میکنم ب زن‍‌ای خراب شماره پسر عموشو داده

هییییی....

شوهرت و دوست نداری نباید دوباره بچه دار میشدی

سوال های مرتبط