۱۸ پاسخ

نه تا دو سال دیگه هم می‌تونه بپوشه چرا کوچیکه بشه

جدیدا کوچک شدن اره وگرنه تا دو سال تنش میشدن

بعضیاش کوچیک شدن بعضیاش اندازن الان

اکثرا از قد کوتاه شدن براش،

نه خیلیاشون تنش میشن

آره بیشتر کوتاه شده، ولی تنگ نشده

آره همشون کوچیک شدن

اره کوچیک شده

اره کوچیک شدن

اره خیلی وقته

منم لباس یه سالگیش برای الانش اندازس
دکتر میگه رشد قد و وزنش خیلی خوبه ولی انگار هنوز سایزش همونه

نه دیگه خیلی وقته سایزش نیست

آره
ولی برای بزرگه کوچیک بشه
برای کوچیکه میپوشونم

ن اتفاقا قبلا تنگ میشد الان گشادم شده 😂💔

نه از ۶ ماهگیش اندازش

دخترم لباس چهار ماهگیش رو میپوشه

نه خیلی خوب تنش میشه . 🤣 انگار برا این سایزش خریدم

نه از لباسا ۶ ماهیگیش هنوز میپوشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی
مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۲ سالگی
مامان آیهان وتودلی👼 مامان آیهان وتودلی👼 ۲ سالگی