۴ پاسخ

من خیلی از لباسای دلنیارو هی تند تند جم میکنم میدم ب آدمایی ک میشناسم ک بچه هم سن دلنیا دارن چون خیلی تمیز نگه میدارم لباسشو فقط مثلا چون خیلی تکراری میشه میدم
شمام بده ب کسایی که اندازشون میشه ثوابم دار

واییییییییییی منم بغض کردم با تاپیگت
ولی خداروهزار مرتبه شکر که سالمن و قد میکشن🫂❤️

چرااا باید خوشحال باشی ک بچت بزرگ شده

منم چند وقت پیش حسابی کمدهارو ریختم بهم ، لباس های دخترم و سر و سامون بدم میگفتم اخه مگه میشه اینقدر کوچولو ، فداش شم من الهی

تصویر

سوال های مرتبط